קורס מכירות

איך מטפלים בהתנגדויות בזמן המכירה? אחד המושגים החשובים ביותר בתחום המכירות הוא טיפול בהתנגדויות. העובדים במחלקות המכירה של החברה צריכים לדעת כי התנגדויות במהלך שיחת מכירה הן דווקא סימן טוב. ברגע שלקוח פוטנציאלי מעלה התנגדות לגבי נושא מסויים הקשור למוצר, הוא למעשה מודיע כי המוצר עצמו מעניין אותו ורלוונטי עבורו. לכן, אם עולה התנגדות במהלך שיחת מכירה, חשוב לדעת כי זהו שלב טוב שיכול להוביל לשיחה מקצועית יותר שתוביל בסופו של דבר למכירת המוצר.  השלב הראשוני – שלב הזיהוי על מנת שנוכל להתמודד עם התנגדויות בזמן שיחת המכירה, אנחנו צריכים לפני הכל לזהות את ההתנגדות. שלב הזיהוי של ההתנגדות הוא חשוב וניתן לרכוש את המיומנות הזו בעזרת קורס מכירות לטיפול בהתנגדויות. לעיתים רבות אנשי המכירות נכנסים לשיחה קולחת ולא מצליחים להתמקד בעיקר – המכירה עצמה. לכן, הצעד הראשון והחשוב ביותר בטיפול בהתנגדויות הוא לזהות את ההתנגדות הראשונה של הלקוח הפוטנציאלי. לאחר זיהוי ההתנגדות ניתן להתמודד איתה בדרכים שונות. השלב השני – בידוד ההתנגדות לאחר שזיהינו את ההתנגדות במהלך השיחה, נוכל לעבור מייד לשלב השני – בידוד ההתנגדות. בכדי שיהיה ניתן לטפל בהתנגדות של הלקוח הפוטנציאלי איתו אנחנו מנהלים שיחה, יש צורך לבודד את הנושא עליו הלקוח לא מרוצה ממנו. אילו נושאים יכולים לעלות בשלב ההתנגדות? נושאים כגון המחיר של המוצר, האיכות שלו, השירות של החברה, והזמינות של שירות הלקוחות. ברגע שעולה נושא מסויים המפריע ללקוח הפוטנציאלי, אז ניתן להתמקד בנושא שעלה בשיחה ולתת ללקוח הפוטנציאלי פתרונות.  צוות רז מציע – קורס מכירות לטיפול בהתנגדויות אם אתם מעוניינים לשפר את יכולות המכירה שלכם, אתם מוזמנים לפנות לצוות רז – יעוץ ארגוני הדרכה ואימון עסקי. צוות רז מעביר קורס מכירות בתחום טיפול בהתנגדויות כבר מעל ל-30 שנה ואלפי לקוחות מכל הארץ כבר שיפרו את יכולות המכירה בעזרת צוות רז. כמו בכל תחום, גם בתחום המכירה יש צורך בתרגול והכרת השיטות הקיימות היום לניהול מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. היכולת לטפל בהתנגדויות היא אחת היכולות החשובות והקריטיות לכל מנהלי ועובדי מחלקות מכירה. אם החלטתם לפנות לצוות רז – יעוץ ארגוני הדרכה ואימון עסקי, תדעו שפניתם לטובים ביותר בתחום.